Nu har det blivit dags för att förbereda för en ny båtsäsong.
Vi kommer att montera tillbaka y- bommar på stenbryggan samt röja sly.
Ta med röjsågar och saxar så hjälps vi åt, ju fler vi är desto snabbare kommer vi hem.
Vi möts lördagen den 2 maj klockan 10:00 i Vretaviken.
Med vänliga hälsningar
Roland Kolmodin, Hamnkapten